Äntligen min!

Skrivet den 2009-09-05, klockan 14:31:06
Jag gillar när jag får mina snilleblixtar.. =D När Erik skulle åka idag så kom jag på att jag kunde åka med honom ner till Strömpilen.
E: Vadå? Ska du gå hem sen?
A: Nej, jag stoppar in cykeln i skåpet å så kan jag cykla hem sen!
E: Ojojoj, du e sanslös!

Så ja sprang å klädde på mej å så åkte vi ner.. Va inne på Elgig å letade efter min alliallo-tång, men den fanns inte. Sen kollade jag VeroModa, hittade ett fint skärp som jag skulle vilja ha, dock var det i fel färg. Sen blev de en sväng in på H&M, där hittar man alltid något som man skulle behöva, men jag höll mina fingrar i styr.

Gick även till Lindex, för å kolla på skärp å underkläder. Är egentligen emot Lindex, för jag tycker att det är tantigt. Men det finns nåra saker som man kan köpa där å de e underkläder å accessoar å smink. Hittade dock inte de jag var på jakt efter, men jag hittade en rund borste som jag ska ha när jag fönar håret.

Sen blev det MAXI, å där hittade jag äntligen min tång!! =D Precis den jag var ute efter, blev extra glad för den var 100 kr billigare där än på MeMa! Så nu e jag lycklig!

Sen handlade jag lite annat innan det var dags att cykla hem.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0