Å det händer igen =S

Skrivet den 2009-09-25, klockan 14:07:53
Det svåra med när någon blir arg på en är att veta vad man har gjort.. Jag har mina små gissningar, men jag anser inte att det är något att bli sur över. För jag får umgås med vem jag vill utan att någon ska dömma mej!!

Blir så fruktansvärt irriterad på att DU inte kommer och säger till på en gång som DU lovade förra gången!! Det hade varit så mycket enklare, för vad vinner DU på det här?!?!!

Alla tecken var ganska så klara:
JAG dög inte som träningskompislängre
MINA anteckningar behövdes inte
MINA övningstentor ville du inte kopiera
JAG dög inte som pluggkompis längre

Jag tycker fortfarande att det är ett extremt barnsligt beteende som DU använder, förstår inte hur en människa i DIN ålder kan göra så. Inser DU inte själv hur barnslig DU faktiskt är??

Jaja, mej gör det inget, för det här var tredje Å sista gången DU blev arg på mej, för jag tar DEJ inte tillbaka!!

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0