8 sep 09

Skrivet den 2009-09-08, klockan 08:06:24
Hade svårt å somna igår, vet inte riktigt vad det va. För jag var trött men jag låg bara å vred mej. Men jah lyckades somna tillslut, å skönt va de.. Å jag är inte så trött idag, inte än iaf..

Ska sitta å plugga med Char å förhoppningsvis Jenny.. Idag måste jag ha lite bättre koll på tiden, för jag kan inte nästan komma försent ida igen.. =P Har satt lite press på Char. Men annars får jag vänta så länge å de orkar jag inte..

Idag har jag haft mitt körkort i 3 år! Det är även 5 år sen som Michelle lämnade oss.. =(

Jaja, nu måste jag gå å göra mej iordning.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: sannie
Den 2009-09-08, klockan 11:35:00

ha en bra dag idag :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0