6 sep 09

Skrivet den 2009-09-06, klockan 09:59:47
Tittade på film typ hela kvällen igår, hann med lite fotboll också..

En shopaholics bekännelser:
Det skilde sej lite från de böcker jag har läst, men den var faktiskt bra än. Vart lite jobbiga å pinsamma situationer då jag satt å vred mej. Å sen var det glada stunder då jag satt å log för mej själv. =)
Den är verkligen värd att se. Ska nog kolla på den flera gånger.


Nina Frisk
Den var helt okej i början, lite familjedrama, kärlek. Vart inte less på den. Men jag saknade ett riktigt slut. Jag hade förväntat mej ett bra slut, men helt plötsligt så kom eftertrexterna.. Så den skulle vara ännu bättre om den fick ett lyckligt slut.

Stockholm Boogie
Såg jag mest för att det var den filmen som inte var läskig.. =P Den var inte dålig, men jag skulle inte se den igen, har som sett den nu. Den hade också ett konstigt slut. Ville att den skulle sluta lyckligt. Men nej, helt plötsligt kom eftertexten på den också.

Sverige-Ungern
Såg bara de sista 20 minutrarna, å de va spännande! Var väldigt glad när Sverige ledde, men sen blev jag nervös när Ungern fick en straffspark å satte den. För då vare jämt, å de kunde bli en öppning för ett avgörande mål. Ungern hade nåra chanser. Sen, sen kom Zuper Zlatan å gjorde det avgörande målet i sista sekunden. Matchen va typ slut, men han hann!! Så 2-1 till Sverige! =D

Nu ska jag äta frulle å sen till Charlotta å sy kuddar.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0