26 sep 09

Skrivet den 2009-09-26, klockan 10:23:26
Jag tror att jag var väldigt trött igår, jag la ifrån mej boken å inom 10 minuter så hade jag somnat.. =P Skönt att det inte tog så lång tid. Trodde det skulle ta väldigt lång tid, för jag har så mkt i huvudet för tillfället..

Hade tänkt att ta mej iväg till IKSU idag, men det hoppar jag för jag hinner inte riktigt å så har jag fortfarande ont i armen.. Ska försöka i morron istället. Ska ta å plugga nu å sen ska jag se om jag hinner ner på stan en sväng.. Å sen hem fortsätta plugga å sen duscha å sen filmmys med mina basårare.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0