24 sep 09

Skrivet den 2009-09-24, klockan 07:11:23

Det var bra att jag gick å la mej tidigt, för då hann jag verkligen läsa.. Läste till å med ut boken.. Den slutade som jag trodde, men jag blev faktiskt överraskad, för det vart inte precis som jag hade tänkt mej, men tur va väl de.. Ska börja på nästa bok idag å sen måste jag få tag i den sista(?).

Har så fruktansvärt ont i armen, världens smärta!! Tur att det är vänster för den använde jag inte så mkt ändå.. Vet inte om det är träningsvärk eller om det är värkar från när jag "krossade" armbågen.. För jag brukar få onti den om jag använder den för mkt.. Å jag känner ju inget alls i höger!! Men jag tror att det är en kombo av träningsvärk å annan värk..

Ska dricka upp juicen å sen börja göra mej iordning..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0