20 sep 09

Skrivet den 2009-09-20, klockan 10:19:24
Var så trött igår kväll att jag kastade in handduken tidigt, eller ja vid tolv, det är väl tidigt för en lördag? Huh?! Kände mej fruktansvärt yr, varför vet jag inte. Men det började redan vid bion å de va väldigt obehagligt.. 

Jag vaknade typ halv sex å trodde att jag skulle dö i en hostattack!! Höll säkert på i en halvtimma å de gick inte över, fast jag drack vatten å tog en halstablett. Sen sa Erik att jag skulle lägga mej högre upp med huvudet, å de började det att gå över så att jag kunde somna om. =)

Vaknade nyss å känner mej väldigt uvilad. Undra vad jag ska hitta på idag? Har inte bestämt så långt än.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Emmelist
Den 2009-09-20, klockan 10:44:23

hejhej! allt bra en söndag som denna?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0