18 sep 09

Skrivet den 2009-09-18, klockan 07:02:20
De blev tidig uppgång för min del ändå.. =P Men jag piggnade till när Erik kom hem så varför inte kliva upp då lixom. Men jag funderar på å borsta tänderna å gå å lägga mej en stund igen, det vore väldigt skönt, för jag fryser..!!

Ska labba idag undra hur lång tid det kommer å ta.. Har inte läst in mej så mkt i det där som jag kanske borde ha gjort. Men det löser sej, hinner nog läsa innan vi börjar. Måste kanske kolla upp vart jag ska va nånstans..

Nu mot tandborsten.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: HelloNicki
Den 2009-09-18, klockan 13:19:40

Hej, allt bra? Hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Kram/ Nicki


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0