17 sep 09

Skrivet den 2009-09-17, klockan 10:45:15
Jag stannade hemma idag också, kände mej inte helt okej när klockan ringde i morse. Känner mej inte helt okej nu heller, men jag känner mej iaf bättre. Näsan rinner inte så förbaskat mkt å jag nyser inte lika ofta. Huvudet dunkar till å från. Fick en retlig hosta i morse, men den gick över när jag drack lite vatten.

Har druckit te nu på morronen, tänkte att det kunde va bra för halsen. Problemet är bara det att jag blev jättesvettig nu!! De va ju inte riktigt min plan.. =P

Ska ha en lugn dag idag också. Kanske läsa lite skolgrejer så jag vet vad jag ska göra på labben i morron.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0