1 sep 09

Skrivet den 2009-09-01, klockan 07:01:52
Nu känns det lite städat under sängen, eller det är iaf organiserat. Mina superpåsar var bra, för de vart väldigt små så att de får plats under sängen också.

Drog å tränade på kvällen, jag å Charlotta var på spinning å Erik å Björn spelad badminton.. Efter mitt pass var jag ganska så död, å då vare bara ett 40-pass.. Nån gång ska jag försöka mej på ett 70-pass, men inför det behöver jag lite mer träning.. =P

Så när jag kom hem låg jag på soffan hela kvällen, orkade inte röra mej.. =P Låg å titta på film till 22, sen gick jag till sängen å somnade ganska så fort.. Men ändå så e jag trött nu. Men jag kanske piggnar till lite..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0