Shopping

Skrivet den 2009-10-13, klockan 19:20:15
När Erik äntligen pallade sej upp ur sängen for vi ner till Strömpilen. Jag gick in å kikade på VeroModa, H&M å Lindex. Erik satt kvar i bilen under tiden, vilket intresse han visar för sin flickvän!! =O Jaja, de va nog lika bra att han inte följde med, för då slapp jag bli stressad.. Hittade iaf en stickad lång tröja å en t-shirt.

Sen blev det MAXI, när vi var påväg in så kom jag på att jag glömt matlistan!! Så jag fick improvisera lite. Men det gick bra, glömde inget viktigt. Vi blev kontrollerade idag, kändes jobbigt. Blev lika nervös den här gången som sist.. Tänk om man har glömt något med oflit!?! Å så måste man ju plocka upp allt på bandet..

Men det gick bra, kom därifrån utan anmärkning.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0