Mitt liv???

Skrivet den 2009-10-09, klockan 19:39:23
Jag va i skolan mellan typ 9-16 å jag undrar varför för jag var ju ledig.. =P De va meningen att jag skulle hålla Jenny sällskap, men hon makade sej inte till skolan förns innan 11.. Men jag läste lite i boken å planerade mitt liv. Å sen kom Jenny.. =)

Va även å pratade med Annika om vad jag ska göra med mitt liv. =P Hon gav mej massa idéer, så nu vet jag fortfarande inte vad jag ska välja.. Måste sitta med det i helgen å kika.

Erik kom å hämtade mej på skolan, först körde vi hem Jenny å sen for vi till Ersboda. Vi skulle ner på stan, men det hann jag inte. För Erik vart less (inte förvånad).. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0