Helg i Ume

Skrivet den 2009-10-09, klockan 22:37:20
Förstår inte hur jag kan vara så trött.. Har ju knappt gjort nåt idag.. =P Jaja, alla kan ha sånna dagar. Men jag funderar faktiskt på att gå å sova nu snart. Jag vet att det är fredag, men det gör mej inget. =P

Har lite ont i huvudet, varför? Ingen aning, har ätit å druckit kaffe idag så de borde vara bra. Jaja, kan hända även den bäste.

I morron ska bli första gången på jag vet inte hur länge som jag inte ställer någon klocka!! Å så härligt. Ska bli skönt att vakna upp utan tvång. Å det bästa av allt är att de bli en helg i UME!! De va länge sen jag hade en ostörd helg här uppe. =) Så den är så efterlängtad å välkommen, men det kommer nog å gå fort..

Ska bara kika klart på Idol sen sängen.
Mina Idol-favvosar: Erika, Tove, Erik, Mariette, Calle, Camilla..
Haha, de va ju typ alla.. =P Jaja, men jag har inte hittat den riktiga favvisen än..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0