De går framåt

Skrivet den 2009-10-21, klockan 16:08:33
Helt slut i huvudet idag också. Å ryggen, sitter ju inte i någon direkt bra arbetsställning.. Men jag ser inget annars.. =P Jag tror jag har dålig syn.. Har iaf kommit en bit på vägen, det tar lång tid, men det händer iaf saker. Jag tror (å hoppas) iaf att jag är klar med det mesta till på måndag så att jag kan skriva ut då.

Ska köra lite spinning nu å sen ta det lugnt, känner at jag måste rensa huvudet lite.

Men först lite mellis så jag orkar hela passet.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0