Blablabla

Skrivet den 2009-10-16, klockan 11:45:02
Det regnade inte så mycket i morse när jag cyklade till skolan. Destomer vare när jag cyklade till VC.. Tur att jag har ett regnställ! Inge skönt å sitta i skolan eller så med dygnsura kläder en hel dag.. Jag var iofs bara i skolan tre timmar idag. Men jag var tvungen å smita till VC. Kunde iofs ha åkt tillbaka efteråt, men det är ju trots allt fredag! Å de där huset driver mej till vansinnes!!

På VC gick det väldigt bra, hon tyckte det såg fint ut! Måste dock komma ihåg å tejpa på ryggen om jag ska visa mej i solen inom ett år. Vilket betyder att jag måste tejpa i sommar, de kommer jag å glömma, hoppas att nån påminner mej.

Dags för lite lunch å sen ska jag kika på AMA-koder(kanske).

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0