Bilder från helgen

Skrivet den 2009-10-13, klockan 19:42:36
Kom på att jag glömt visa bilder från helgen. Efter lite övertalande fick jag med mej Erik till Holmsund. Det var inte så spännadne, men det var roligare än att bara sitta hemma..










Höjde ett ögonbryn när jag såg skylten. Ville stanna å titta, men Erik hann inte stanna.. Men tillslut övertalade jag han till å vända.. =)


Det var tydligen en massgrav för alla som dog i kolera under 1800-talet, detta för att minska smittspridningen.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0