6 okt 09

Skrivet den 2009-10-06, klockan 08:59:53
Gick upp en timma innan klockan ringde.. Men Erik levde om så mycket när han kom hem å sen kunde jag inte somna om.. De va bra att jag gick upp för då hann jag å duscha. Ångrar att jag inte gjorde det igår kväll, för det var så sjukt kallt!!

Hade tänkt å träna i morse, men jag tyckte att det var överkurs att gå upp klockan 6, hade inte vare människa då.. Å så blire ingen träning ikväll heller, i morron kanske.

Börjar 10.30 å slutar 12.. Funderar på om jag ska sitta kvar å jobba med CADen lite, iaf till efter 13, för då måste jag dra, ska till VC idag för "operation".

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0