4 okt 09

Skrivet den 2009-10-04, klockan 22:47:39
Dagen igår var helt fantastisk!! =) Jag å Erik åkte in lite tidigare för att vi skulle hämta blommorna innan blomaffären stängde, iofs så hade de öppet lite längre bara för våran skull, men vi ville inte att de skulle vänta allt för länge.

Sen åkte vi till kyrkan å förberedde oss, vi stod vid ingången och delade ut program och rispåsar när alla gäster kom. Fixade även blomman på näbben, gav en bukett till tärnan å sen fixade vi blomman på brudgummen å gav bruden sin bukett. Hon hade en sjukt fin klänning på sej!!

Sen fick vi gå å sätta oss, brudparet kom in, prästen pratade, vi sjöng lite (jag mimade), sångerskan sjöng solo (fick rysningar) å sen vare över. Då åkte alla gäster tillbaka till hotellet i en hyrd buss, Erik å jag följde med. Vid hotellet blev det brudskål, presentöppning å sen middag.

Förrätt: Sparris inlindad i skinka, kronärtskoka med fårost, sallad. Jag åt sallade, resten fick va.

Varmrätt: Oxfilé och potatisgratäng. Det var gott, men jag tyckte att mitt kött va för rosa.

Efterrätt: Chokladig kladdkaka med grädde å bärsås. Torr och bränd muffins med rinnig grädde.

Shit va negativ jag låter, men de va faktiskt inte alls vad jag väntade mej att det skulle vara. Sen blev det även kaffe, bröllopstårta å avec. Kaffet var inte så gott, avecen fick jag aldrig, de glömde oss vid slutet av bordet. =(

Sen blev det lite dans, men det skippade jag, ville inte beblanda mej bland de "äldre", kändes alldeles för jobbigt. =P Efter ett blev jag å Erik hämtade, det var så skönt att komma hem å lägga sej.

Idag var jag å Erik hos Linkan å fikade, sen åkte vi hem till Erik igen, fikade lite till när MoP kom. Sen följde jag med dom till S-vall å hälsade på MM.. Sen tog jag bussen upp.. Sjukt drygt, hade glömt bort hur jobbigt det var. Jag är ju så bortskämd att åka bil överallt.. =P

Helgen har varit lite stressig, men bra ändå. Får ta å vila ut nästa helg.. =P Kommer med bilder i morron.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0