3 okt 09

Skrivet den 2009-10-03, klockan 10:53:29
Jag var tvungen å sitta hela tiden på tentan igår, tusan så svår den va.. Eller jag gick 5 min innan tiden var slut, för alla satt kvar så å jag ville skippa värsta kön.. Drog runt lite på stan efteråt innan det var dags för frissan.. Blev faktiskt nöjd, men det blev väldigt tunnt!!!

Sen åkte vi ner, fick sällskap av Petra halv vägen, så det var trevligt. När vi kom fram så åt vi midda å sen klippte Erik sej å sen åkte vi ut till MoP å hälsade på. När vi kom hem där ifrån så gick vi å la oss. Gick upp hyfsat tidigt idag för att hinna med allt.

Ska ta å hoppa in i duschen nu å sen börja göra mej iordning, ska vara klar till 13.30, men det måste jag klara, hoppas jag.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0