21 okt 09

Skrivet den 2009-10-21, klockan 07:45:58
Blääääääää, är så fruktansvärt trött att jag ine vet vad jag ska ta mej till! Varför då? Sov ju typ 9 timmar i natt. Planerade inte direkt de, de bara blev så. =P Men jag gick å la mej i sängen å löste lite korsord vid 20-tiden för jag hade så fruktansvärt ont i huvudet. Sen råkade jag somna,  Erik väckte mej när han gick å la sej för jag hade snott hans täcke.

Vakbade i natt av huvudvärken, det är inte bra. Men nu är den typ över. Gillar inte att jag måste sitta framför datorn hela skoldagen.. Mina ögon å mitt huvud mår inte bra av det.

Ska ta en power nap innan jag ska till skolan.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0