16 okt 09

Skrivet den 2009-10-16, klockan 07:25:50
Hade väldigt svårt å somna igår, låg å vred mej väldigt länge. De va så konstigt för när jag satt i soffan så var jag jättetrött, men när jag kom till sängen blev jag superpigg!! Jaja, nåra timmars sömn har jag ju fått å jag känner mej inte så jättetrött. Fryser mest, var tvungen å duscha i morse därav anledningen till att jag fryser.

Har CAD idag, måste dock kila iväg ca en timma innan jag slutar, ska till VC å ta bort stygnen, ska bli så sköööönt! Har kliat nå så fruktansvärt i 10 dagar nu.. Så jag längtar.

Det regnar ute så de blir regnställ på idag.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0