14 okt 09

Skrivet den 2009-10-14, klockan 16:04:23
Gick inte att logga in i morse, vet ej varför, men det anslöt bara inte. Allt annat funkade, så de va lite skumt. Så jag fick trippa iväg till skolan utan ett morroninlägg, kändes lite jobbigt.. =P

Satt med CADEN hela förmiddan, börjar lessna lite nu, för det är egentligen inte så kul.. Massa smådetaljer som man måste tänka på å ta hänsyn till.. Som jag inte får till så bra i ritningen.. Sen vare vanlig föreläsning om ritteknik, den var väldigt nyttig så jag måste bara komma ihåg å klura ut allt sen.

När jag kom hem låg det lite brev innanför dörren. Ett från VC, trodde att det var en remiss som läkaren pratade om förra veckan, men nej det var en räkning "för uteblivet besök"!! De måste ju skämta med mej..! För när jag var där så fick jag dubbelbokad, så jag ringde ju tillbaka å avboka den ena tiden, men det verkar inte som om de har skrivit in det i sin data..

Så jag ringde till dom å försökte fixa de, men de skickade mej vidare till nåra andra å de hade gått för dagen, så jag får ringa igen i morron.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0