12 okt 09

Skrivet den 2009-10-12, klockan 07:08:19
Usch mörkt å trist å KALLT ute, ville absolut inte gå upp i morse. Är så fruktansvärt tungt å palla sej upp ur sängen under vinterhalvåret. Men än så länge går det bra, bara jag går å lägger mej i tid å får massa timmars sömn så.

I morse gjorde jag en smoothie med jordgubbar. Mycket gott, har väntat i en vecka på att göra det, men jag har inte kunnat eftersom Erik har sovit då det varit frukostdags för mej å jag ville inte väcka honom med mixern.. Men idag så var han vaken när jag mixade så då gick det bra.. Den blev faktiskt god! Det här ska jag göra fler gånger.

Jag trodde att jag skulle tvätta nu i dagarna, men jag glömde å boka tid förra veckan.. Så nu lär jag få vänta i en vecka lite drygt, om jag inte har tur. Ska kika sen när jag går till skolan.

Ska ta å dricka upp min smoothie. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0