1 okt 09

Skrivet den 2009-10-01, klockan 07:19:05
Jag kan inte riktigt fatta att det är oktober nu!! Det känns väldigt deprimerande. Det är mörkt å kallt, fast det lär väl bli värre.. Vill inte riktigt, har inte ställt in mej på kyla.. Måste kanske hämta upp vinterkläderna, för ja tror inte att jag kommer ha nån användning av shorts längre..

Sista pluggdan idag, så nu gäller det att köra järnet, usch inte sugen, men jag måste om jag ska ha någon som helst chans i morron.. Tror dock att jag inte ska nåra höga förväntningar, för jag tror inte på den här tentan, känner mej inte säker på något!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0