Trött

Skrivet den 2009-11-06, klockan 15:46:32
Det finns inga ord hur trött jag har varit i skolan idag!! När jag kom dit fick jag reda på att jag började kl9, kunde vi inte ha fått veta de innan?? De handlade iofs bara om 30 minuter, men de extra minutrarna jag kanske hade behövt sova i morse..

Det gick iaf bra med betongen, var inte så svårt. Eller jag gjorde inget tungt jobb direkt. =P Målade lite å så bar jag in vår cylinder.. Sen var det meningen att vi skulle ha pluggat, men det blev mer prat. Ingen av oss var särskillt motiverad.

Hade tänkt att jag skulle köra lite spinning nu på eftrmiddan, men jag orkade verkligen inte, så jag gick direkt till duschen istället. =P Mycket skönare. Ska ta å vila ut lite å sen fixa lite här hemma, å vänta tills Erik kommer hem.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0