Städ-Agge

Skrivet den 2009-11-12, klockan 12:26:05
Känner mej faktiskt lite duktig! Har städat en del nu på morronen, de kanske inte glänser men det ser finare ut. Hinner inte så mycket mer nu, för skolan kallar. Å jag är självklart jättesugen på å knata dit, eller? Inte alls. Vill bara gå i ide. Varför kan inte vi människor också göra det? Fatta vad skönt!!

Iaf resten av städningen får jag ta senare:

Dammsuga - musik på hög volym så ere faktiskt ganska så kul
Skura golv - ska kanske ta det i morron
Damma teven - usch, hatar de. För mycket jag än dammar så försvinner inte dammet, de bara samlas i en hög!
Skaka mattor - brukar ge det jobbet till Erik, men jag kanske ska ta å fixa det själv.
• Vika tvätt - kan iofs vänta till ikväll.
• Ner i förrådet - måste dock vänta tills Erik kommer hem å kan följa med mej ner.
Ta fram sänggrejer till Emma
Vattna blommor
• Torka av i köket - så att det ser fräscht ut

Maj Godd!! De va ju massa kvar!! Jag som trodde jag var på sluttampen. Men de mesta går rätt fort.

Skola om 35 minuter, kanske dags att klä på sej, borsta håret, kleta lite i ansiktet (är torr som ett russin).

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-11-12, klockan 14:42:54

jag måste tyvärr städa :( vad hittar du annars på idag sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0