Sminkning

Skrivet den 2009-11-21, klockan 17:23:38
Sitter å väntar på att plattången ska bli varm, orkar inte hålla på å locka de, tar alldeles för lång tid, så plättning känns rätt. =)

Känner mej dock lite ofräsch, har inte tvättat håret, men mitt hår mår inte bra av att bli tvättat fyra dagar i rad, så jag hoppar idag. Tvättade det ju faktiskt igår! Å så har jag hört att de e lättare att styla när det inte är nytvättat, så jag får väl se.

Sminkningen är klar, har för första gången i mitt liv kladdat på eyeliner, inte det lättaste. Eller det gick bra på höger öra, men vänster fick jag göra om flera gånger.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandii
Den 2009-11-22, klockan 00:06:02

Härlig blogg


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0