Minneguldfisk

Skrivet den 2009-11-04, klockan 13:32:47
När vi kom hem i söndags rotade Erik i väskan:

E: Visst flyttade du på min neccesär?
A: Ja.
E: Vart la du den då?
A: På byrån.
E: Så du packade inte ner den?
A: Nej.
E: Hepp, jag som trodde du gjorde det.

Seriöst, jag flyttade på den för att den låg på sängen när jag skulle sova. Inte tänkte jag då. "Hmm, det är nog bäst att jag packar ner den i väskan" Klockan var 1 på natten å jag var trött. Å man ser att den ligger på byrån (om jag nu la den där, men jag tror de), så det är inget man missar. Bara slarv. Så går det om man inte har koll på sina saker. ;)

Detta får mej osökt att tänka på den gången då familjen for till Skara Sommarland. M kunde inte hitta Me's badbyxor. Me gav mej skulden för jag hade "glömt" packa ner hans badbyxor! Han hävdar fortfarande efter 10 år att jag sa att jag skulle packa ner dom. Bullshit!

Som tur var så kunde man köpa badbyxor på platsen, så M införskaffade honom ett par snygga Speedo's liknande.. Hehehe..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-11-04, klockan 13:34:19

jotack samma här (: vad sysslar du med idag?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0