Kursslut

Skrivet den 2009-11-03, klockan 14:08:50
Redovisningen gick bra, eller jag tror det iaf. Han är väldigt snäll å det är ingen "grillning". Jag var näst sist med å visa upp mina ritningar så då finns det inte så mycket mer att säga. Hittade dock lite småfel, men det kommer jag å göra hela tiden, går som inte å få det 100% felfritt.

Ska ta å sticka iväg på spinning om en liten stund å sen ska jag hem å tvätta, usch, inte alls sugen!! Men det är ganska smidigt å tvätta nuförtden då allt fungerar som det ska å jag hoppas att det gör det idag också..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0