Julklappstips?

Skrivet den 2009-11-26, klockan 12:00:17
Eftersom mina favoritbloggare inte hade skrivit nåt nytt å jag hade tråkigt så klickade jag in mej på Blondinbellas blogg. Såg att hon hade julklappstips till pojkvännen. Yees, tänkte för jag har ingen aning om vad jag ska ge Erik i julklapp (han önskar sej inget heller)..

Grejen var den att min ekonomi tillåter mej inte att köpa det hon tipsade om, som; xbox, klocka, digitalt fotoalbum, kryssning, pistolskytte, mm.. Eller nåra saker fanns det väl för även min ekonomi som typ; idéblock, ansiktsproduker, skinhandskar.. Å de e verkligen vad Erik önskar sej!! =/

Jaja, får komma på nåt annat.. Vet vem jag ska ringa när det börjar krisa på mina idéer, så jag är lugn ändå länge.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0