Julhelgen - vart befinner jag mej?

Skrivet den 2009-11-26, klockan 20:48:25
Jag är lite kluven. Vet inte riktigt vart jag vill fira jul nånstans.

Planen just nu är:
Julafton: Familjen G å S
Juldag: M&M, CT(R)
Annandagjul: Familjen G

Men jag är lite sugen på å åka hem till min familj under julen å isf blir planen:
Julafton: Familjen
Juldagen: Familjen
Annandagjul: Familjen

Grejen är den att stannar jag här uppe så blire inge firande med familjen. Åker jag ner får jag inte fira med Erik. Vet inte riktigt vad som väger mest..

Måste fundera. Kanske skynda mej lite, för om jag åker hem så måste jag beställa biljetter. Å isf blire buss, för flyget var alldeles för dyrt. Ska ta å prata med familjen också, de kanske har ändrat sej å ska åka upp, vilket jag iofs inte tror, men jag hoppas. =) 

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0