Jul i vårt hus!

Skrivet den 2009-11-29, klockan 15:19:33
Gu', jag tycker de känns som natt nu typ.. De e mörkt ute å jag är trött.. =P Men klockan är ju bara lite efter tre!! Fast här inne lyser det fint av alla julsaker. Hittade en stjärna som hänger i fönstret, hade ingen aning om att vi hade den å jag visste inte vart den kom ifrån heller.. Men jag tror att de e från M. Den glittrar nå så fruktansvärt, så de e en massa glitter i sovrummet nu!!

Har pluggat, städat, julpyntat, å nu sjönk jag ner på soffan helt slut.. Ska ta mej upp snart för jag ska klippa Erik, undra hur de ska gå.. Tänkte att de e lika bra å göra de nu, för sen kommer jag nog inte å hinna å så hinner håret bli lite bättre innan julfesten.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0