Hemtenta

Skrivet den 2009-11-16, klockan 16:18:43
Usch, jag har knappt börjat med hemtentan å jag ogillar den redan!! Det känns som om det är så mycket, hemtenta, lab, vanligt tenta. Hade väl räckt med två av sakerna..

Sen såg jag att de uppgifter jag hade räknat, var felräknade.. Så jag var tvungen å räkna om dom, men de gick ganska så fort, har bara nåra uppgifter kvar.. Eller kanske inte, för vi har ju fått nåra papper till.. =( Vill inte, vill inte, vill inte.. Jag är glad att detta är min sista konstruktionskurs, annars blir jag knäckt.

Ska dra iväg på BP om en stund med Petra. Ska bara ha de lättaste vikterna, så jag hoppas att det blir bättre för armen då.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0