Fredagsmys

Skrivet den 2009-11-20, klockan 19:27:26
Idag upptäckte jag att jag hade räknat på fel höjd på min balk! Den ska egentligen vara 3 centm. högre än vad den är.. Men jag behövde inte räkna om allt, men för att räkna ut armeringen så var jag tvungen att byta, men det gick bra.. Förhoppningsvis så har jag inte så mycket kvar nu.. Ska ta å börja renskriva i helgen. Å kanske räkna lite till, om jag klarar av det.

Efter skolan drog jag ner på stan en snabbis för att inhandla lite småsaker. När jag kom hem så började de å dela ut kompost byttorna å påsar. Måste komma ihåg å slänga matrester å sånt där i sen, men de kommer nog va svårt i början, men efter hand kommer man nog in i det.



Erik är inte hemma ikväll, så jag har en ta-hand-om-mej-själv-kväll!! =)
Den kvällen består av:
• Idol + gottis
• Bad + film - måste göra något när jag badar, annars blir jag rastlös.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0