5 nov 09

Skrivet den 2009-11-05, klockan 10:37:08
Jag sover så sjukt bra nuförtiden!! Å när klockan ringer är jag inge sugen på att gå upp, även fast jag sovit i över 10 timmar..! =P Borde kanske sova lite mindre, för om jag vänjer med vid de här rutinerna så kommer det å va svårt å ta sej upp sen när jag har tidiga mornar. Iofs så har jag typ bara 4 tidiga mornar den här perioden! =) Härligt!!

Idag är de kursstart för Dimensionering av byggnadskonstruktioner, det låter som en tung kurs, orkar inte det, vill ha lite slapptid. Men det är bara 7-8 veckor kvar till jullov! =) Ska försöka att hålla ut.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0