27 nov 09

Skrivet den 2009-11-27, klockan 08:21:36
Erik väckte mej kvart i sju i morse för vi skulle hämta bilen.. Kan ju inte säga att jag var särskilt pigg, för jag hade inte tänkt att gå upp förns vid åtta. Iaf vi åkte dit, när vi kom fram hoppade jag in bakom ratten å brummade hem. Var livrädd att få kärringstopp, för om bilen stannade så skulle den inte gå å starta normalt. Utan man var tvungen å peta lite under motorhuven, å vem vill göra de mitt på vägen? Typ korsningen kolbäck./E4??

Men det gick bra, jag kom hem iaf. Å bilen står nu parkerad på parkeringen. Dock funkade inte Eriks bil så bra som han hade hoppats på. Jag som hade hoppats på att den skulle funka, så att jag slipper se å åka i monstret. Men så blev det inte. Å så måste jag åka buss ner på torsdag!

Ska ta å producera lite i skolväg nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0