19 nov 09

Skrivet den 2009-11-19, klockan 07:25:01
Jag tappade bort min mobil igår kväll när jag skulle sova. Gick runt å letade i hela lägenheten, men den fanns ingenstans. Erik var inte hemma så jag kunde inte be han å ringa till den heller.. Tillslut orkade jag inte leta mer utan gick å la mej för jag visste att alarmet var ställt, så jag skulle höra när den ringde.

Å i morse började den å låta, eftersom jag knappt var vaken då så tog det ett ta innan jag fattade vrt ljudet kom ifrån. Men sen hörde jag att det var från byxfickan. Varför letade jag inte där?

Sov väldigt bra, dock vaknade jag halv 6 å va ganska så pigg, men jag somnade om, så jag var nog inte så pigg.. =P

Ska ta å äta upp frullen nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0