18 nov 09

Skrivet den 2009-11-18, klockan 08:08:07
De blev inget plugg hos Jenny igår. Men det blev iaf en mycket god kladdkaka! =) Ingen av oss var speciellt sugen på att plugga, så det blev lite prat istället. När jag kom hem gick ja å la mej, somnade ganska så fort, lite överraskande. Jag som trodde jag var så uppe i varv, men tydligen så var jag trött.

Dagens planer:
9 - Plugg
12.30 - Lunch
13 - Föreläsning
14.30 - Hem
15 - Tvätt
17 - Matlagning
20 - Bönderna
21 - Grey's

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0