Vad ska jag ha på mej?!?

Skrivet den 2009-05-08, klockan 11:42:11
Jag har sånna otroliga bekymmer just nu. Jag vet inte vad jag ska ha på mej!! Har gått igenom garderoben flera gånger å de ända jag hittar är en gul klänning/t-shirt å massa svarta klänningar. Å eftersom de e soligt å fint idag vill jag inte ha på mej svarta saker. Så den gula är självklar, problemet är att jag hade den förr förra fredagen. =/

Kanske att Charlotta har glömt de.. Vilket jag inte tror. Men de får bli den ändå. Ska kanske sätta ett skärp i midjan å byta skor. De e så svårt, för jag ha inte fått upp sommargarderoben än. Måste kanske ner å hämta den nångång. Inte för att de finns nåra större förhoppningar i den, men jag kan ju alltid hoppas.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0