Svårt

Skrivet den 2009-05-27, klockan 16:49:48
Jag börjar bli väldigt orolig inför tentan, satt idag med nåra uppgifter, gjorde 5 st på 5 timmar!! Men jag visste inte riktigt hur jag skulle göra i början, men lyckades lista ut det. Körde fast, läraren fanns inte där. Frågade nåra andra å fick till svar: de bara är så..

Men jag hoppas att de lossnar, ska ta å fixa övningstentor i morron å kolla hur de ser ut.. Kanske inte är så svåra eller så erom svårare.. Hade tänkt att jag skulle sitta en stund nu, men magen kurrar så jag dör!! Ska kanske göra nåt åt de.. Fast magen får vänta en liten stund ändå..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0