Snart klara

Skrivet den 2009-05-19, klockan 18:18:30
Har väl gått ganska bra på grupparbetet idag. Vi har lite svårt att komma överns fortfarande å en har svårt att acceptera att tjejer kan! Men snart så e vi klara. Ska fortsätta i morron kl8!! =O Lite död man kommer å va då! Men vi måste. Eller egentligen inte, vi har ju nästa vecka på oss också. Men de vore skönt å fåre bortgjort fort.

När jag kom hem hittade jag en räkning på bordet från bredbandet. De hade höjt månadsavgiften med 30 kronor. Om jag inte är helt lost så är det en höjning med 16%, är inte de ganska så mkt?! Samt att det var en övrigt som jag skulle betala på 250kr!! Är inte säker men jag tror att jag bara har betalat hälften av priset i 3-4 månader för länge. Men de e väl inte mitt fel, de får ju dom ha koll på!! Ska jag straffas för det nu för att de inte har koll? Måste ringa M å kolla.

Ska gå å fixa lite nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0