Skola

Skrivet den 2009-05-15, klockan 15:33:53
Skoldagen idag har faktiskt varit helt okej. Jag å Charlotta kom samtidigt. Satte oss med varsin kurs å fnulade. Sen gick vi å pratade lite med Annika om alla oklarheter. Å vi fick det väldigt bra förklarat för oss. Hon är så grymt duktig att hon får ihop de viktigaste i en mening!

Efter det kunde jag på riktigt börja räkna på uppgifterna vi har fått. För då hade jag en grund att stå på. Satt å fnulade med dom, läste lite i boken, bläddrade i formelsamlingen innan de blev dags för lunch.

Sen vare föreläsning å hon pratade om stål, var kanske inte så jätteklurigt. De var nåra formler som jag inte fick ihop, men de var bara att fråga Annika så vare löst. =) Hon höjde mej lite idag då hon berättade att en 3a på ordinarie tenta är lika mycket värd som en 5a på omtentan. Det kändes ändå lite bra. Då behöver jag inte bli så lessen för mina 3or.

Nu ska jag nog börja med maten, för sen ere dags att göra sej iordning. Är ju paaaaaaarty ikväll, längat så å är väldigt taggad! Var ett tag sen sist nu faktiskt.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0