Middag med tjejorna

Skrivet den 2009-05-23, klockan 01:00:34
Har haft det super trevligt ikväll!! Det serverades lasagne, va ett tag sen sist jag åt de. När Macke var här i höstas kanske? Det var väldigt gott, men jag fick så sjukt ont i magen efteråt!! Brukar iofs få de när jag äter pasta.. Men då brukar jag vara hemma så de gör inte så mkt. Då kan man knäppa upp byxorna å släppa ut magen.. Ville inte riktigt göra de där, så jag led i tysthet.. =S

När allahade smält maten serverades de glass, en spännade kombination av apelsin, choklad å vanilj. Men de va gott. Eller apelsinen var så där, men den gick absolut å svälja.. Blev lite tv-tittande å prat. Mot slutet tröttnade jag lite, för då vare om sjukvåd hit å dit. Två av dem pluggar till syrra å de andra tre har jobbat/jobbar inom äldrevården.. Kände mej lite utanför, men de gjorde inte så mkt, var ganska så trött ändå.

Ska snart gå å lägga mej. Var bara tvungen å sätta mej å pusta ut lite.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0