Klar för fest!

Skrivet den 2009-05-15, klockan 19:11:44
Så då va jag äntligen klar, eller typ nästan. De som är kvar är klädseln men de tar jag 15 minuter innan jag går, så att jag inte smutsar ner mej eller något sånt. Har redan besämt precis vad jag ska ha på mej så de kommer inte å bli en massa byten som de brukar. Eller jag hoppas inte de. Iofs så brukar jag alltid ha bestämt mej å byter ändå..=P

Tror att jag kan ha väckt Erik eller så har han sovit klart, vet inte riktigt. Jag har faktiskt varit ganska så ljudlös. De vart lite stök med matlagningen. Sen var de lite ljudligt när jag fönade håret, för den är inte tystgående. Men han brukar inte vara så lättväckt..

Ska gå å packa partyväskan nu så att jag inte glömmer de.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0