Du är placerad i kö..

Skrivet den 2009-05-20, klockan 13:27:20
.. vi gör allt för att besvara ditt samtal så fort som möjligt.

Hatar telefonköer!! Speciellt när man inte vet vilken placering man har. Jag kan vara 1 minut ifrån men lika gärna 1 timma ifrån. Har inte riktigt tålamod till å köa.

De va så mkt lättare när man bodde hemma, behövde aldrig ringa om sånt här för de va ju nån annan som fixade de.

Jag försökte få tag i mitt bredbandsbolag, men de gick inte å efter 13 minuter blev jag bortkopplad, hur less bli man inte då? Måste ju köra om samma procedur igen. Usch.

Ska plugga lite nu å göra ett till försök senare.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0