Borta

Skrivet den 2009-05-24, klockan 15:25:50
Nu har jag tvättat klart å då har självklart solen försvunnit. De va väl typiskt. Har ju vart soligt hela dan.. Å de ser inte ut å bli nå bättre än på ett tag iaf. För de är ett stort grått moln ovanför oss =(

Så vad ska jag hitta på nu då? Tänkte plugga, men jag vilar från de idag å kör stenhårt fram till tentan sen.. Ska kanske fixa naglarna, de börjar bli lite för långa så snart kommer de å gå av, vill försöka hindra de..

//Angelica

Första gången sen jag flyttade till lägenheten å tvättade i tvättstugan som jag inte fick en stöt!! =) Nu vet ju jag vilka skor jag ska använda i fortsättningen!! =D

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0