Återseende

Skrivet den 2009-05-17, klockan 13:13:46
För drygt två år sedan så var jag uppe i Umeå för första gången i mitt liv å tittade på stan å Univ. Jag var "student för en dag" å träffade då en kille som läste på bygg. De va han som guidade mej på Univ. å bland studentbostäderna å på IKSU. Sådanna saker som man vill se å veta för att avgöra om man ska välja den staden.

Igår på sittningen så hamnade jag brevid honom. Han kom ihåg att jag hade varit här uppe. Å blev lite nöjd över att han gjort ett bra intryck eftersom jag hamnade här uppe.. ;) Han hade väldigt bra koll, för han frågade om jag hade tagit ett sabbatsår eftersom jag inte började på bygg direkt efter jag hade hälsat på. Å han visste att jag kom nerifrån, dock gissade han på fel stad, menmen, de e inte så viktigt. Tycker bara att det är kul att han verkligen engagerade sej. En sjukt trevlig person!

På min andra sida så tror jag att jag hade han som ringde mej i somras å frågade om jag hade nåra frågor. Jag är inte säker, men hans namn är inte så vanligt att det kan finnas flera på programmet i tvåan.

Nej, nu måste jag göra mej iordning, ska på phösarmöte är verkligen inte peppad! Vill ligga i sängen hela dan, alternativt solstolen.. Jag trodde att de bara skulle vara nån timma. Men de e tydligen två. Skulle va lite övningar å så..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0