6 maj 09

Skrivet den 2009-05-06, klockan 09:23:38
Gu så svårt jag hade att somna igår!! Låg å vred mej i flera timmar. Tillslut satte jag på radion å då somnade jag bums. Men jag var lite orolig, för Erik har svårt att vakna om den är på, men jag tror att de gick bra. Han kom upp iaf.

Å eftersom jag somnade så sent så gick jag inte upp så tidigt som jag hade tänkt mej.. Men de gör inte så mycket är ju ändå ledig idag. Men jag hade tänkt att baka å åka ner på stan. Men de lär jag nog hinna.

Jag som här om dan var super nöjd för att jag inte har haft ont i huvudet på länge blev straffad idag. Suck, de är inge kul. Ska ta de lungt.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0