30 maj 09

Skrivet den 2009-05-30, klockan 07:25:53
INTE PIGG! Absolut inte pigg, har knappt öppnat ögonen än.. Fast ändå blev de inte så sent igår.. Så jag har ju sovit ca 8 timmar, men tydligen behövde jag mer. I morron ska jag vila ut..

Satt å tittade på Hitch igår å den slutade 23, men jag gav upp lite tidigare. Har sett den två gånger. Första gången minns jag inte så mkt ifrån å andra så somnade jag efter 10 minuter.. Därför såg jag den igen, men orkade inte de sista 15.. Kunde med min smarthet lista ut vad som skulle ske.. =P

Ska försöka öppna ögonen å få i mej frullen innan Char kommer. Tror iofs inte att jag behöver stressa..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0