29 maj 09

Skrivet den 2009-05-29, klockan 15:48:20
Glömde bort att skriva i morse.. Kom på de när jag satt på föreläsningen å fnulade på vilket datum det var.. =P Jaja, de lider väl ingen nöd på - hoppas jag.. ;)

Sov inge bra inatt, va nån som bredde ut sej så mkt, å jag är inte riktigt van vid de.. =P Så jag fick mej nåra smällar.. Jag vaknade till å me innan klockan ringde å de gillar jag, för då känner jag mej utvilad.. Eftersom de e fredag idag så vare fredagsfin som gällde. Tog på mej min rosa klänning med smock å leggings.. Då kände jag mej fin!

Har en liten plan för kvällen:
* plugga
* promenad
* bada
* titta på tv
* läsa en tidning
* äta middag
* städa

Unda vad jag ska börja med. Plugg kanske. Är verkligen inte pepp på bad å promenad även fast de skulle vara skönt, får se hure blir med de..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0